Гарантія

Гарантія

Здійснюючи покупки в магазині PERVOSAT.COM.UA, Ви можете бути впевнені в тому, що всі Ваші права дотримуються. Наш магазин керується в своїй роботі Цивільним Кодексом України та іншими законодавчими актами, діючими на момент оформлення покупки, і діє в рамках Закону України «Про захист прав споживачів».
Будь-який товар, що продається в магазині PERVOSAT.COM.UA, має гарантію виробника або гарантію Нашого Сервісного Центру.


Терміни гарантійного обслуговування товару встановлюються виробником або продавцем, якщо гарантійний термін виробником не встановлено.
Гарантійним обслуговуванням є безкоштовне усунення недоліків продукції, що виникли з вини виробника, за умови дотримання правил експлуатації, що встановлюються виробником.
Безкоштовний гарантійний ремонт здійснюється тільки, якщо виріб буде визнано несправним через заводський дефект.


Гарантійні зобов'язання анулюються, якщо:

• Пошкоджено будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби і ін.

• Серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні.

• Вироби піддалися ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки.

• Дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в керівництві по експлуатації.

• Виріб пошкоджено або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування.

• Устаткування пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця.

• Виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб.

• Виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин.

• Дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації.

• Виникли пошкодження, викликані використанням нестандартних запчастин, недотриманням термінів технічного і профілактичного обслуговування, якщо воно необхідне для даного вироби.

• Представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.).

• Устаткування було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених) або нестандартних змінних носіїв.